Bij Friska draait onze groeistrategie om waardecreatie voor uw MKB
De wereld verandert snel en de context waarin CEO’s en ondernemers beslissingen moeten nemen is steeds gevarieerder. Vooruitstrevende ondernemingen zetten transformatie stappen, digitaliseren of herdefiniëren hun strategische markten. Allen gericht op een gezonde bedrijfsvoering en toekomstige cashflows; ofwel waardecreatie.
Waarom groeistrategie bij Friska leidt tot waardecreatie
Waardecreatie is datgeen wat de waarde binnen uw onderneming drijft, ook wel de zogenaamde waardedrijvers genoemd. Hierop focussen draagt, naast winststuring, bij aan de waarde van aandelen en klanten. Een van de belangrijkste stappen bij Friska’s Corporate strategie is vast te stellen hoe de bedrijfsactiviteiten, producten en diensten leiden tot maximaal rendement op uw geïnvesteerd kapitaal. Waar wordt positieve waarde bij u toegevoegd?
Onze groeistrategie draait niet alleen om omzet, maar om waardecreatie voor de ondernemer én het bedrijf.